wtorek, 5 stycznia 2016

Prolog

„Zależy mi, ale już nie walczę.
Dlaczego? Bo już dawno przegrałam
tą walkę”


Nawet nie wiesz ile dla mnie znaczyłeś
Byłeś moim tlenem, powietrzem
Kochałam Cię
Odszedłeś
Ona była powodem
Ważniejsza ode mnie
Zostawiłeś mnie tak bez słowa
Nagle
Bez wiadomości nawet zwykłego sms-a
Wiem może jestem egoistką
Mówić to teraz,
w tym momencie
Lepszej chwili chyba wybrać nie mogłam.
Myślałam, że mnie kochasz
Widocznie się myliłam
Dla innych dziewczyn jesteś marzeniem
Dla mnie byłą rzeczywistością
Nie walczę
Dlaczego?
Bo dawno przegrałam
Po prostu

Nie warto ….

Czytasz=Komentujesz=Motywujesz

6 komentarzy:

  1. Niby krótkie, niby zwykłe, ale prawdziwe. Zapowiada się ciekawie i wiem, że zostanę tutaj na dłużej, weny kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć taki króciutki mogę wywnioskować, że zaczyna się naprawdę interesująco! :) Pisz jak najszybciej :* Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porlog tajemniczy!
    Prolog intrygujący!
    Prolog, mimo że krótki - treściwy. ;)
    Uwielbiam takie! ❤❤❤
    Zastanawiam się, czy Stefan zostawił Polę dla innej? Tak wywnioskowałam z powyższego wstępu. Jeżeli tak się stało, to kolejne pytanie brzmi: dlaczego?
    Jesten mega ciekawa jak to potoczysz! ^^
    Czekam na 1! ;*
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :)
    Prolog bardzo tajemniczy, ale też poruszający. Zostaje bez dwóch zdań.
    Weny i czekam na kolejny :*
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem :)
    No noc, bardzo fajny prolog.
    Masz rację, jest... trochę inaczej niż dotychczas, ale to tylko wychodzi na twoją korzyść :)
    Stefan w obsadzie, więc na pewno będzie ciekawie.
    Czekam!
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! ;)
    Późno bo późno, ale przybyłam :P
    Prolog inny niż zwykle, ale bardzo fajny.
    Zaostrzył moja ciekawość :D
    Lecę czytać :)

    OdpowiedzUsuń